top of page

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

- zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu
- przedmioty nie mogą nosić śladów zużycia
- zwrotowi podlega cała kwota zamówienia, tj. ceny przedmiotów oraz kosztów wysyłki zamówienia do Klienta
- nie można zwrócić przedmiotów na których została umieszczona imienna dedykacja, lub przedmiotów wykonanych na indywidualne zamówienie.

 

Jak zwrócić towar ?

- aby zwrócić towar, należy skorzystać z załączonego na stronie formularza, wypełnić go czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz z fakturą lub jej kopią
- odesłać towar z dopiskiem "ZWROT" pod adres: Galeria PIU, Gzowo 109, 06-114 Pokrzywnica. - zwrot pieniędzy na wskazane w formularzu konto, realizujemy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki
- koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, nie przyjmujemy przesyłek płatnych za pobraniem

REKLAMACJE

 

- aby zareklamować zamówiony towar z powodu wad, należy się z nami skontaktować mailowo pod adresem: mail.inventive@gmail.com, podając numer zamówienia, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące uszkodzenia
- w przypadku uznania reklamacji, na nasz koszt wyślemy naprawiony lub nowy produkt
- w razie konieczności odesłania reklamowanego towaru, procedura wygląda identycznie jak w przypadku zwrotu opisanego w punkcie 1.

 

RETURN & EXCHANGE POLICY

I'm a return policy section. I'm a great place to let your customers know what to do in case they've changed their mind about their purchase, or if they're dissatisfied with a product. Having a straightforward refund or exchange policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy with confidence.

 

I'm the second paragraph in your return & exchange policy. Click here to add your own text and edit me. It's easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I'm a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Contact
bottom of page