POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI W SKLEPIE INTERNETOWYM www.in-up.pl
Wersja obowiązująca od dnia 01 października 2021 r.
1.Czym jest Polityka prywatności?
Chcielibyśmy zapoznać Cię ze szczegółami przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszego sklepu internetowego.
Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas priorytetem. Dlatego dokładamy szczególnych starań, aby chronić Twoją prywatność i informacje, które nam przekazujesz.
Starannie dobieramy i stosujemy odpowiednie środki techniczne, w szczególności te o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Nasza strona używa szyfrowanej transmisji danych (SSL), co zapewnia ochronę identyfikujących Cię danych.
W naszej Polityce prywatności znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje odnośnie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych.
1.1. Kto jest administratorem sklepu internetowego www.in-up.pl
Administratorem sklepu internetowego www.in-up.pl jest Inventive TM sp. z o.o. ul Sztygarów 8a, 04-851 Warszawa.
2. Dane osobowe
2.1. Jaki akt prawny reguluje przetwarzanie Twoich danych osobowych?
Twoje dane osobowe są przez nas zbierane i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanego powszechnie: RODO. W zakresie nieuregulowanym przez RODO przetwarzanie danych osobowych jest regulowane przez Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
2.2. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Inventive TM sp. z o.o.
ul. Sztygarów 8a 04-851 Warszawa
W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami za pomocą:
-
poczty elektronicznej: mail.inventive@ gmail.com
-
poczty tradycyjnej: ul. Sztygarów 8a, 04-851 Warszawa
-
telefonu: 510 205 626
2.3. W jakie dane osobowe przetwarzamy i w jakich celach je przetwarzamy?
Na naszej stronie internetowej oferujemy Ci wiele różnych usług, dla których celów przetwarzamy różne dane osobowe, w oparciu o różne podstawy prawne.
2.3.1. Zawarcie i wykonanie umowy
Dane osobowe: imię, nazwisko, adres dostawy, adres do umieszczenia na fakturze, nr NIP, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego, nr karty płatniczej
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną
Cel przetwarzania: zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży, której będziesz/jesteś stroną
Czas przechowywania danych: do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy
2.3.2. Opinia o produkcie
Dane osobowe: imię, nazwisko
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych
Cel przetwarzania: publikacja Twojej opinii o produkcie w naszym sklepie internetowym www.in-up.pl
Czas przetwarzania danych: do dnia wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych
2.3.3.Rozpatrywanie skarg i wniosków, odpowiedzi na pytania
Dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres zamieszkania
Podstawa prawna: rozpatrywanie skarg i wniosków, odpowiedzi na pytania
Cel przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na podnoszeniu poziomu świadczonych usług, budowaniu pozytywnych relacji z klientami
Czas przechowywania danych: do upływu 1 roku od dnia zgłoszenia skargi lub wniosku albo otrzymania przez nas zapytania od Ciebie
2.3.4. Ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
Dane osobowe: imię, nazwisko, adres dostawy, adres do umieszczenia na fakturze, nr NIP, adres e‑mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego, nr karty płatniczej
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
Cel przetwarzania: ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
2.3.5. Wypełnienie obowiązków prawnych wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych
Dane osobowe: imię, nazwisko, adres do umieszczenia na fakturze, nr NIP, adres e-mail, nr telefonu, nr rachunku bankowego, nr karty płatniczej
Podstawa prawna: Art. 6(1)(c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych
Cel przetwarzania: wypełnienie ciążących na nas obowiązków prawnych, wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych
Czas przechowywania danych: do dnia upływu terminu przedawnienia
2.4. Dobrowolność podania danych osobowych
Podanie przez Ciebie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek świadczenia przez nas usług na Twoją rzecz (np. zawarcia umowy sprzedaży, wysyłania newslettera).
2.5. Odbiorcy danych osobowych
Twoje dane mogą być udostępniane przez nas:
-
dostawcom systemów informatycznych,
-
dostawcom usług IT,
-
podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi księgowe, badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne,
-
operatorom pocztowym i kurierom,
-
operatorom systemów płatności elektronicznych oraz bankom w zakresie realizacji płatności
2.6. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych?
Na podstawie RODO masz prawo do:
-
żądania dostępu do swoich danych osobowych
-
żądania sprostowania swoich danych osobowych
-
żądania usunięcia swoich danych osobowych
-
żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
-
żądania przenoszenia danych osobowych
W razie zgłoszenia nam któregokolwiek z wymienionych powyższej żądań bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – udzielimy Ci informacji o działaniach podjętych w związku ze zgłoszonym przez Ciebie żądaniem.
W razie potrzeby możemy wydłużyć termin miesięczny o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań.
W każdym wypadku poinformujemy Cię w terminie miesiąca od otrzymania żądania o przedłużeniu terminu i podamy Ci przyczyny opóźnienia.
2.6.1. Prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO)
Masz prawo uzyskania od nas informacji czy przetwarzamy Twoje dane osobowe.
Jeżeli przetwarzamy Twoje dane osobowe masz prawo do:
-
dostępu do danych osobowych,
-
uzyskania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
-
uzyskania kopii swoich danych osobowych.
2.6.2. Prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO)
Jeżeli Twoje dane osobowe są nieprawidłowe masz prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania Twoich danych osobowych. Masz też prawo do żądania uzupełnienia przez nas Twoich danych osobowych.
2.6.3. Prawo do usunięcia danych osobowych, tzw. “prawo do bycia zapomnianym” (art. 17 RODO)
Masz prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
-
Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
-
wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o Twoją zgodę;
-
Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
-
wniosłeś/wniosłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest związane z marketingiem bezpośrednim;
-
wniosłeś/wniosłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z przetwarzaniem niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub przetwarzania niezbędnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas lub stronę trzecią.
Pomimo zgłoszenia żądania usunięcia danych osobowych możemy przetwarzać Twoje dane dalej w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń o czym zostaniesz poinformowany/poinformowana.
2.6.4. Prawo do zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO)
Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:
-
kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – w takim wypadku ograniczymy przetwarzanie Twoich danych osobowych na czas pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych;
-
gdy przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych osobowych zażądasz ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
-
Twoje dane osobowe przestały być potrzebne do celów przetwarzania, ale są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony Twoich roszczeń;
-
gdy zgłosiłeś/zgłosiłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – do czasu stwierdzenia czy nasze prawnie uzasadnione interesy są nadrzędne wobec podstaw wskazanych w Twoim sprzeciwie.
2.6.5. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO)
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym profilowania, w związku z:
-
przetwarzaniem niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub przetwarzania niezbędnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych osobowych lub stronę trzecią;
-
przetwarzaniem na potrzeby marketingu bezpośredniego.
2.6.6. Prawo do żądania przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO)
Masz prawo do otrzymać od nas swoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz przesłać je innemu administratorowi danych osobowych.
Standardowo udostępnimy Ci Twoje dane osobowe w formacie CSV, jeśli wolisz aby dane zostały Ci udostępnione w innym formacie wskaż preferowany format w swoim żądaniu. W miarę możliwości postaramy się udostępnić Ci dane w preferowanym przez Ciebie formacie.
Możesz również zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane osobowe bezpośrednio innemu administratorowi (o ile jest to technicznie możliwe).
2.7. Czy możesz cofnąć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
Możesz cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez nas na podstawie Twojej zgody przed jej cofnięciem.
2.8. Skarga do organu nadzorczego
Jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ochrony danych osobowych masz prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia
W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który z dniem 25 maja 2018 roku zastąpił GIODO
POLITYKA PLIKÓW COOKIES
* Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
* Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
* Jakich plików „cookies” używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
* Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.